Alltså. Who I'm I kidding here

2012-02-18 ][ 11:42:05
Träna
Jag försöker ta tag i det. Ska jag gymma håller det ungefär en vecka. Ska jag börja gå promenader håller det ungefärt i två. Ska jag börja göra styrkeövningar hemma håller det i en dag.
JAG TYCKER DET ÄR SÅ SJUKT TRÅKIGT!!
I keep telling myself
image
Men det är väl bara inse. Jag har aldrig varit den som tränat och kommer troligen aldrig bli.
På tal om det. En historia.
När jag var liten stod jag i mål (?!) för att jag inte orkade springa. Men eftersom vi var så små (och dåliga) så fick jag alla bollar i huvudet och magen. Then I got bollrädd.

Kommentarer
Postat av: Madde!

Flytta till Göteborg NU, så ska jag visa dig hur underbart det kan vara att träna!!!!=)

2012-02-18 @ 12:02:16
URL: http://madeleinbremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0