DAG 1

2012-02-08 ][ 12:37:39


10 sanningar om mig själv

1. Jag förstår mig inte på grejen med en One-Piece. DEN ÄR FUL OCH ONÖDIG


2. Jag önskar att jag var modigare och vågade mer


3. De första tecken på vår kan få mig att gråta


4. Jag älskar mat. troligen mer än godis och sötsaker


5. På senaste tiden har jag blivit sjukligt beroende av kaffe och te


6. Ibland skulle jag vilja leva i en tv-serie. Skulle vara fartfyllt


7. Jag vill sitta i soffan på central Perk och ta en kaffe tillsammans med Joey, Monica, Chandler, Ross, Phoebe & Rachel


8. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv och det skrämmer mig


9. Jag har alltid gillat att pyssla och greja, typ experimentera med saker, göra egna saker av gamla. You get the point


10. Jag är jävligt glad att jag har min syster







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0