Lista

2012-02-16 ][ 21:12:45
1. När ingen ser eller hör mig…
kan jag bete mig på alla möjliga konstiga vis. Ett exempel kan vara att helt plötsligt börja dansa när jag hör en bra låt, gå runt och utala engelska ord högt bara för att jag måste få in rätta uttalandet, titta på weheartit i flera timmar och högt kommentera varje fin bild jag ser, slänga ihop de mest konstiga och opassande maträtterna bara för att exprimentera (och för att sedan tvinga i mig maten fast än det var FÖR starkt eller äckligt). Jag kan också slänga mig på golvet, göra 5 situps och tycka att jag varit asduktig..

2.
Jag går aldrig hemifrån utan…
att titta mig en sista gång i hallspegeln. Har nog blivit lite av ett tix. Det är ju inte direkt så att jag ändrar eller byter något det sista jag gör utan det blir mer som en "japp. såhär ser jag ut idag då.."

3. Min blogg heter som den gör för att jag…

Evelina var ju tyvärr inte att tänka på och jag inte ville heta "evelinas" eller "evelinasofie" eller "sofieevelina" som är så originellt idag. Jag ville heller inte heta "EvelinaSofieBrehmerAlmén" eller "hejkomochhjälpmig". Euelina är kort, enkelt och nära Evelina.

4. Om jag vågade skulle jag…
RESA. Eller resa själv kanske är det rätta uttrycket. Det är ganska svårt att få med sig en kompis när man vill lite olika saker så min största önskan just nu (om jag skulle våga DVS) är att sticka iväg på egen hand. MEN jag har alltid varit lite av en ängslig typ så vet inte rikigt hur mina nerver skulle hantera det hela. Samtidigt finns det tyvärr andra faktorer som också håller mig tillbaka (som jag spyr på) och som jag vill försöka förbise (men jag jobbar påt) KEEPING STRONG.

5. Om tio år kommer jag att…
Kul (=) att ha kommit över mina konstiga självförtroendeproblem och dragit iväg någonstans. Kanske typ USA, eller London, kanske Frankrike eller (tillochmed goddamit) Tyskland. Förhoppningvis har jag börjat plugga något fancy och skaffat mig en fotbollsspelande hunk till kille. Troligen är jag även gravid och spenderar mina dagar i Prada affärer och bloggar genom veckorevyn. (HAHA scratch that!!!).
Men jag ska ha flyttat och börjat plugga iallafall., så långt är planen.

thats all folks



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0