Top Model Sverige

2012-02-21 ][ 22:20:46
asso jag bara måste..

Seriöst.
Top Model Sverige.

Jag gillar Jonas. Just nu är det nog den enda anledningen till varför jag tittar på programmet.
Annars, skämt? Seriöst. Det kan inte vara på riktigt. Det kan inte vara människor beeing människor som vill bli modeller. Detta måste vara Tv-produktion skapad för att vara just TV-produktion. Roande för att locka tittare. Min första reaktion var verkligen, "What the fuck?". Min nästa reaktion var att vissa faktiskt har lite potensial. Sedan öppnade de munnen och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det finns lixom inte tillräkligt med plats i soffan att breda ut sig och dö på.

Just idag reagerade jag på två saker:


Det kan ju vara bra att kunna lite engelska om man vill bli en TOP modell.



Den enda SMARTA tjejen åkte ut idag


:((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0