Top Gear och kaffe ur ManU mugg

2012-05-12 ][ 09:42:30


Drömde flumm och dimma inatt, kommer inte ihåg nu när jag vaknat men vet det var en dröm där. Vaknade med lite obehag-nervositetkänsla i magen också

Igårkväll slängde jag hastigt lite skit från garderoben i resväskan bara för att se ungefär vad det är jag vill ha med mig. Och 50% slängde jag i tvätten för att tvätta upp. Väskan och Tvättkorgen är full och jag har inte lagt i skor, jackor, nessisärer och sånt grejs än. Kommer få sånna jävla problem att jag kommer att behöva använda ring-en-vän som får skrika åt mig som en militär PT vad jag får/inte får ha med mig, och slap me in the face när jag börjat gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0