VIP väldigt vimsig människa

2012-05-11 ][ 10:20:11
Blev middag på La Scala, bowling och mysdrick igår som lite hejdå. Men ändå kändes det inte riktigt som hejdå, det var minus tårar och minus på-riktigt-känsla. Det var mer som hej-lets-umgås-och-evelina-ses-snart.
Knök på Platå med ungefär 98.9% studenter dressed like 007 och med mask. Raggade upp en halvgalen student på dansgolvet och körde battle i moonwalk. Jag vann LIKE A BAWS. Dog av svett. Stod i en halvtimma och var farsinerad av Bear-pongen de hade ställt upp i VIPen. Trodde jag blivit av med 1500 spänn. Hade jag såklart inte. Lyssnade på Annies fina variant av Milkshake med Kelis. Lyssnade på Tarzan och Pockahontas och hade allsång i väntan på skjuts. Somna i bilen.
Och på tal om minus på-riktigt känslan.
Jag tror det kommer skölja över mig latero, när jag står där med väskan packad. Vet nu: ingen sömn två nätter innan. Kommer bli överblödig mot felicia. Kommer noja över något jag borde ha gjort eller köpt till resan, panikpacka ner kläder som jag inte använt här hemma på 1 år bara för.
MEN NU SKA VI INTE NOJA
KOMMER BLI ASFETT FAN!
läste någon artikel i tidningen;
"Vad är ditt bästa kariärsmål?" svar: Tacka jag till allt som är fett.
Bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0