whaheeeeell

2012-05-08 ][ 19:12:11
Instagram har totalt gått hem för dagen
och vad ska jag göra då? Om jag inte kan surfa runt bland bilderna där? Måste jag krongla på med weheartit igen elle???!!!!?
vill ej :(

BEHÖVDE inte köpa resväska sa mamma. Kunde låna deras = Mkt fint.
Kanske däremot måste fixa en datajävel. Kom på att det kan vara en bra ide att äga en därnere. Har snålat på pappas rosa dell här hemma men nu kanske jag måste.
Inte någon som kan sälja mig en billig en? Så länge den har word (få va 2003) och har en internet knapp är det klart för affär
de bilder som fanns i min mottagna-filer mapp. #egobildfrånskolanstoalett & #fotbollsskorskadadstortå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0