Här med förklarar jag dig flyttad

2013-04-14 ][ 21:57:03
 
 
KOM PRECIS hem till mitt Forest Gate hus i London
köpte med mig en fet sub från Subway på vägen och jag slängde mig över den SÅ fort jag kom in.
Ungefär som jag slängt mig över Justin Bobby om han hade stått innanför dörren
 
I love food and beautiful men..
 
 
 
 
Iallafall. Mitt rum här en helt tomt. Jag har en kudde ett täcke, jobbkläder och ETT ombyte..
ETT ombyte för mig är som att inte ta med sig badbrallan när man ska på solsemester. Ohållbart!
 
 
 
Känns sjukt att det är min sista vecka i London.. Men jag kan inte tala om (för det går inte att uttrycka i ord) hur exalterad jag är över att flytta till Brighton. Heeeeeeelt sjukt. SJUKT.
De har allt jag behöver. GOD MAT OCH SNYGGA MÄN
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0