Under betänkelsensens

2013-06-12 ][ 20:26:37
 
 
Jag har kommit på en sak.
 
Jag gillar inte Cameron Diaz.. Vi hade en konversation i ämnet häromdagen.
Jag tycker inte om filmer med henne i, jag glömmer bort dom bara för att hon är där och är störig.
 
Typ som den med Las vegas något något.
IM FREAKING in love med Ashton Kutcher. Men bara för hon är med och töntar sig så var den bara halvbra.
aa sant.
 
Och Charlies änglar in my heart. Men typ BARA för Drew Berrymore. lite crush på henne
 
Hon kanske var lite söt när hon var yngre i typ, Och så kom Polly, elle vad den nu kan heta.
Men nu är hon bara störig, flängig och allmänt irriterande.
 
så nej tack.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0