The Great Escape Brighton 2013

2013-05-21 ][ 12:48:01
 
Jag måste skriva detta bara så att jag kommer ihåg det i framtiden. Lite dagboksaktigt.
 
The Great Escape. Venue festival i Brighton Maj 2013.
 
Helheltsbetyg: Helt ok.
Nöjdhet: Helt ok.
Besvikenhet: En gnutta
 
Overall var det en helt ok festival. Varför? Jo för att vi drack konstant och jag har inte många bekymmer när jag dricker. Hade jag inte varit lite halvt småfull så hade jag nog blivit lite smått ilsken vid vissa tillfällen, som tex, när vi stod i kö i 1,5h för att se Tom Odell, väljer att gå ut kön för att hinna se Everything Everything MEN då spelar de i brighton dome och man behöver extra biljett, VILKET vi inte har. SÅKLART. Går tillbaka till den milslånga kön till Tom Odell (som senare visade sig ha ställt in och spelat någonannan stans där vi LÄTT hade kunnat se honom men inte hade någon aning om. KUL). Nu ville vi se Crystal Fighters spela. MEN den milslånga kön säger nej, tack och hej.
 
Kvällen slutar men att vi blir a bit pissed och går hem och sover,
 
Inför fredagen och lördagen visste vi ju lite mer vad det skulle handla om. Lyckades se neighbourhood youth, bra band, vi såg six60, tycker mycket om forever,
 
Och vi såg även Nina Nesbitt och Iggy Azalea (GRYM). Har aldrig sett killar så exalterade över ett ass before ever. Var en helt ok kväll at the Warren.
 
 
 
Lördag.
DAGENS DOWNER. Missade Bastille såkart (dome with the extra tickets)
DAGENS GRÅT, KOM in till sista låten med the 1975!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0