Varför ska det vara så svårt ibland

2013-05-28 ][ 16:39:10
 
 
Iblnad tror jag att man hamnar i situationer bara för att.
 
Vill jag ha något. Då finns det ingen jävla stans.
Vill jag inte ha något. Då är det rakt framför min jävla näsa!!
 
Och då hamnar man i dilemmat,
Vad vore bäst att göra?
Vad borde jag göra?
Vad vill jag göra?
Vad kommer hända om jag säger nej?
Vad kommer hända om jag säger ja?

Igen är jag den som, skit i vad alla andra tycker eller vad man borde göra, gör vad du vill och vad som gör DIG glad!

Men tänk om jag skulle bli glad efter att jag gjort det då, att det skulle vara värt det..
Tänk om jobbet skulle göra under för mitt CV och att jag skulle få jobb mycket lättare i Sverige, I linköping..
 
Jävla dilemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0