yeah man

2013-05-28 ][ 13:10:56
 
Har varit en mycket fin helg
Nu är jag trött och behöver en detox. for sure
Så jag måste nästan säga att jag är glad att det regnar idag så jag måste vara lite hussysslig (?) och tvätta, städa och allt annat sånt. BE HÖV LIGT
 
Men iallafall. Vi har visat olivia så mycket av Brighton som möjligt, 'vi' har prövat temperaturen i havet (?!) och vi har dansat. Jag tror betyget av stan blev ungfär såhär;

'Jag tycker fan bättre om Brighton än London. Stan har lixom de bra bitarna av Londons olika områden fast mer intakt och med gångavstånd'.
 
Jag tror du tog orden ur mun på mig just nu Olivian.
 
Jag måste säga att jag lätt föredrar Brighton före London. Ska jag åka tillbaka tilll UK inom för att leva och bo igen så blir det utan tvekan Brighton! Vaakert så vaakert.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0