Dont try to change me

2009-05-10 ][ 20:17:27

åhh, nu har jag suttit vid datan så länge att jag har fått träsmak! Har vart duktig idag faktiskt, städat både mitt rum och min gaberob, och jag har packat ned lika grejer som ska med till pappa, toppen toppen :D Inga läxor som behöver göras häller, nationella i matte på torsdag (I think) och det orkar jag inte plugga på, kanske blir en check på onsdag då;)
På tisdag blire ju att lira fotboll för första gången på väldigt, väldigt länge.. kommer inte att palla konditionen altså, man tappar ju lite närman slutar. Jag har ju försökt att vara duktig och jag sprang ganska mycket ett tag, men sen blev jag sjuk och då orkade jag inte efter det... aja, ska vi skönt att börja igen röra på sig igen:D och skojjigt ska det bli att börja igen, ska jag vara ärlig längtar jag faktiskt :D

Auf Wiedersehen (som man säger på tyska)


Kommentarer
Postat av: robine

vad kul :) men känns som om ni samhällare får ta tag i det där för ni är lite mer arrangerade :)

2009-05-11 @ 22:01:53
URL: http://robinebremer.blogspot.com.
Postat av: Cornelia

au revoir som man säger på franska :)

2009-05-12 @ 14:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0