Asleeeeep

2011-02-06 ][ 22:57:39
Ligger i sängen
ska väl sova eventually. Eller så är det väl tänkt
tänkte göra en sådär tjeck in.
evelina Brehmer är på i sängen med Joel kinnaman
shit vad ni skulle tycka jag var smart och cool och bra och bäst och allt annat sånt. Besparar er alla de känslorna..
... till någon annan gång.

ligger och halvglor på någon dålig film på tv. Perfekt film-att-somna-till, sån där film jag var beroende av för antal år sedan. Som jag blev beroende av när jag slutade lyssna på gamla cd berättelser av Astrid Lindgren. Innan jag kom på att det är lättare att somna till ljudet av inget,
tysthet,
då var jag 12.

på tal om annat: mindre än 11 dagar tills Thailand. How sick?!?!?
det känns som igår vi sa att det var 111 dagar kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0