jag håller alla tummar jag har

2011-03-23 ][ 19:44:21
i mitt rum hos mamma har jag som en liten ruta på väggen. Jag tror att det är någon slags ventilationsbox, som släpper in och ut luft ur mitt rum. Jag har blandade känslor för boxen då den mest utgör en störning,
dels för
1. när det blåser ute, som just nu, så blåser det så hårt i boxen att jag tror att hela utsidan av väggen ska blåsa bort. och ja. mitt hus är byggd av trä och tål därför inga orkanströmmar alá florida.
2. På sommaren, och också på vintern har jag upptäkt, så är utsidan av denna box en yttert lämplig plats för fåglar att bygga bo, föda ungar och föra ovässen något otroligt. 
3. den är ful.
så. det var något otroligt random ur dagens utklipp av evelinas liv. Något annat helt random är att jag drukit 3 (snart 4) koppar te och en kopp kaffe och created a skokav.
och för att göra det hela even roligare.
random 3: Det var nu typ tre veckor sedan jag landade i sverige igen. Det tog altså tre veckor för mig att bli lika likblek som innan jag åkte, om inte likblekare. Och jag vill fortfarande tillbaka, thats never going to change.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0