...

2011-11-01 ][ 15:45:34

Drömde jobbigt inatt. Vaknade svettig och med ångest.
Tror att jag hade förstört något och gjort fel, eller om jag gjort något och ångrat det. Vet att jag grät i drömmen, mycket mer kommer jag inte ihåg.

Men det låter som mig. Hatar att jag ska vara så sjukt självkritisk. Jag är så jävla avundsjuk på folk som bara kan låta saker rinna av en. Inte behöva gå igenom cenatriot i huvudet tusen gånger för att kunna se vad man skulle kunna gjort annorlunda eller inte gjort alls, grubblat över hur man uppfattas eller hur folk kommer att titta på en nu.
Jag måste fan lära mig att släppa saker. just have to
Jag är så jävla rädd för att begå misstag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0