Hush

2012-08-02 ][ 22:09:01
 
Har bara ätit två köpemackor och lite vindruvor sedan klockan 9 imorse (?!) STARVING!!
Jobbade lunch idag, gick bra.Toppade till och med upp folks vin och småpratade sådär artigt. Älskar när jag inte hör vad gästerna säger, pga dialekt eller oljud, och så ler jag störta leendet och nickar och vänder mig om och går därifrån..
Sen får de en jd+coce fast de ville ha j+t. haha verkligen ÄLSKART.
Nä men händer bara ibland. Ungfär varannan dag.
 
Har för första gången idag också åkt på Barclays cyklar! Exciting!!! Blev bara nästa överkörd 10 gånger. Jag ba kör. kör ba kör.
Karolis och jag köpte macka och vindrvor och drog till en park efter jobbet. Hamnade mitt i något bollspel och teater. 
Det är det sjuka med London. Du kan åka någonstans en helt vanlig dag så hamnar du mitt i något annat. Sånt gillar jag.
 
Tog ingen bild dock. MEN det var absolut inte sista gången på cyklarna. Någon dag ska jag se till att utförska London by bike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0