'jag lever för mat'

2012-08-07 ][ 15:28:30
Lite psyo grej sådär
oh på tal om mat.
äter HELA TIDEN. Småäter, äter maträtter, mackor.
Inget ordenkligt eller som vettigt folk skulle kalla näringsrikt.
Socker
Just nu äter jag torra flingor, chrisp, i en plastmugg bara för det smakar som kaka. Söt havrig Kaka med nötter.
 
Är också väldigt väldigt glad just nu. Nästan lite sådär hjärteglad. Rörd.
Tror det beror lite på att Emma spelar Londonlistan i rummet brevid också, kommer blödig låt efter blödig.
MEN iallafall, nästa helg får jag besök av Pappa och Felicia för att helgen efter få besök av LINA OCH ANNIE!!
amaziiing
Hemmakänsla utan atmosfären runtomkring.
absolut. perfekt.
Bara önskade att jag kunde plocka ut de delar från hemma som jag ville, och lämna de andra.
det skulle vara. absolut. perfekt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0