muppet

2012-08-21 ][ 16:01:00
 
Livet rullar på här nere.
As before
Måste flytta från denna älskade finfina lägenhet om mindre än två veckor. Det är extremgråt på den.
Och ännu mer extremgråt över att det bara kan bli sämre nu..
Och ännu mer extremgråt över hur jag ska få plats med alla mina kläder när jag och Jenny kommer att behöva dela rum..
 
Jag är i extas inför helgen. Ledig fredag. Ledig måndag. = 4 dagars helg.
OCH om inte det vore nog,
BESÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK, helvete i en påse glad för de!!

Jag trodde faktiskt inte riktigt att mina älskade muppfamilj där hemma skulle ta lite pick och pack och komma hit till mig i ett par dagar. Men HUR glad blev jag inte när Lina och Annie säger att de faktiskt har bokat flyg och hotel och kommer att komma ner till mig!
Och helgen efter berättar pappa för mig att han bokat biljetter till sig och Felicia att komma ner och hälsa på!
En del av hemma i mitt nya hemma.
Funkar mer än extremt utmärkt.
 
Ska börja planera dagarna in i minsta detalj. Som en riktig jäkla turistjävel. De ska inte ens få njuta innan vi ska vidare.
OCH vi ska inte prata om krogrundorna. Drick och svälj. Nu tar vi nästa ställe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0