Sjuk natt

2012-08-07 ][ 11:51:19
vaknade orolig runt 3-4.
Jag hade i sömnen kommit på hur prislistan på Barclays cyklarna faktiskt funkade och fått panik.
Måste ha drömt om cyklarna.
Som de vore värsta sensationsgrejen. 
och de var/är MYCKET dyrare än vad vi hade fått sagt till oss/fattat som.
Dumma blondiner som vill leka 12 igen och cykla runt London fick Backslap in tha head.
HARD.
Efter det hade jag mardrömmar om hur Jenny skrek åt mig och jag började böla som barnet.
Och nu väntar jag bara på att Barclays ska dra sådär ca 35 pund från mitt konto..
 
När jag vaknade insåg jag också att vi inte låst ytterdörren så evelina knallar halvnaken och ser till så att vi sover säkert resten av natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0