lite konstig dag

2012-07-31 ][ 01:15:06
Ställde klockan imorse på 9.00.
Tvingade mig upp (läs släpade) och drog my ass to work. När jag väl kommer dit får man höra; You're not in today.
Cool. Real Cool.
Får en kopp varm choklad och knallar vidare till exchange. Får en kaffe.
Pallar inte riktigt att gå tillbaka hem än, så vandrar bort mot Brick Lane. Lägger mig i parken en stund och filosoferar, tittar på folk.
Det är sjukt hur jag ibland försöker lista ut vad andra tänker på. Som vad de gör just här. Typ som när man inser att man faktiskt bor i London, i England. Jobbar och bor hemifrån i en egen lägenhet där man måste laga sin egen mat och ta hand om sig själv. Ganska sjukt hur saker kan ändras så snabbt utan att man tänker efter. Det är verkligen så att du kan göra nästan exakt vad du vill med ditt liv bara du vågar.
 
Aja, iallafall.
 
Har haft konstig känsla idag. Ena stunden har jag varit pleased med allt för att i nästa bli lite halvt som halvt blödig. Kan räcka med att jag tittar på en gammal bild så längtar jag till kompisarna hemma. Eller kommer på att jag inte pratat med pappa på länge.
Jag skyller på mina 'blödiga moments' som ibland inträffar, samt att jag är tjej. thats that really
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0