nej

2013-04-16 ][ 22:42:35
 
skulle åkt hem direkt efter jobbe idag.
gjorde jag det?
nej.
 
Fastna med en öl.
som blev två
som blev ett glas presecco från en kund
som blev till en vodka cranberry.
som bev till en *jag MÅSTE fatist ta bussen HEM nu...'
sry,,
 
Vi ska ha en jobb-kväll på lördag. Staff awards. Jag är nominerad i varenda kategori och om jag inte vinner alla så bli jag sur på riktigt... HA!
Men. det är gratis dricka och mat. Jag kunde lixom inte tacka nej.
Vi ska tydligen klä upp oss som sex and the city med från vår bar.. blir kul med endast en klänning i garderoben.. Kan sexa till det med krull al'a carrie.. aa fan. lätt. är lätt en carrie så det är ju givet..
 
ska försöka sova bort min lätta berusenhet nu.. och jag längtar fortfarande till fredag och lördag mina vänner,,,
BRIGHTON på riktigt. på riktigt. sjukt. helt sjukt.
 
xxxxx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0