Där är där, där man inte är, här är här, där man är!

2009-08-13 ][ 14:57:19

Ska snart iväg till min linaplutt som var i stockholm igår och kollade landskampen LIVE, tuft tycker jag, riktig feeling på de måste jag säga! ikväll blir det fotbollsträning, vilket inte händer allt för ofta, känns ändå skönt att ha, speciellt när skolan drar igång och det blir mycket plugg och konsentration, då är fotbllen superskön avkoppling! För huvudet allså, för mina ben får jobba som aldrig annars, me de är mitt eget fel om går och förslappar mig totalt på sommarlovet, men de är väl vad sommarlov är till för ;) MEN som mina tår får lida av fotbollsskorna! blånaglar och skavsår på hela fötterna, det gillas ICKE.. men det får man la offra för lite skojj på planen ;)


seeee you laaater ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0