2010

2009-12-31 ][ 12:25:23

några timmar från 2010. några timmar från party.
kunde varit sämre

nu kanske man skulle gjort "det gångna året i bilder"
men istället för att rikta blickarn bakåt i tiden, riktar jag mina framåt.

mitt 2009 har varit underbart toppen kanon skojjigt skitkul
och jag kan säga att det har varit ett år av förändring, endast på bra sätt. och jag har gjort mycket som jag trodde jag aldrig skull göra, ever! och jag har haft döökul under tiden. jag började och slutade året med min tjejer och jag tror vi aldrig haft såhär kul tillsammans.
om jag ska sammanfatta året med en mening: så dant de e!

vad 2010 väntar, men syn på 2009, har jag inte en bleakste om.
men vad vi än gör, ska vi göra de jävligt bra!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0