BÄSTABÄSTABÄSTABÄSTABÄSTABÄSTA!

2009-05-10 ][ 19:52:10

Imorse vaknade jag supersent, tror jag aldrig har sovit så länge förrut :O Jag brukar vara uppe med tuppen jag ;) Rekoret, som jag slog idag, ligger nu på 11.30 :) jag kommer nu i framtiden försöka slå det igen, ganska snart, för det är ju så underbart skönt att SOVA! vilket man inte får uppleva så mycket annars..

Mina mest underbara töser kom till mig igårkväll för att mysa. Vi satt på altanen en stund och käka min salta icke kladdiga kladdkaka utan socker (för vi hade slut på det vilket jag upptäckte när smeten i stort sätt var klar, så fantasifulla evelina fick skojsa ihopp någonting :D) , mmm, jättegod.. och spelade lite galenpanna, vilket alla utom jag var, haha :D
Sen kolla vi skräck på stora tvn, shit, sjukaste filmen någonsin med västa jävulen som barn! så jag satt och fippla med mobilen ist, hehe.
runt ett stack tjejerna hem och lämnade mig i det stora mörka huset... jag sprang runt och tände varända lampa i huset! Vågade inte gå och lägga mig förens mamma och uffe kom hem, jaja, jag är fegis :P



BÄSTABÄSTABÄSTABÄSTABÄSTABÄSTABÄSTABÄSTABÄSTABÄSTABÄSTA


Kommentarer
Postat av: Lina :)

haha, för det första kladdkakan var ... god! :D

för det andra, du är fegis hihi

o för det tredje, BÄSTABÄSTABÄSTA <3

2009-05-10 @ 20:26:55
Postat av: Cornelia

yey ni är för bra :D du har väl bokat in den 6 juni ? (Y)

2009-05-11 @ 21:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0