SAMHÄLL, SAMHÄLL, SAMHÄLL!

2009-05-17 ][ 13:38:11

Klart att jag kom på att jag har en samhälls uppgift som ska vara klar på tisdag, den hade jag helt glömt bort! Tänkte att "på söndag har jag ingenting planerat, ska nog ta en riktig slappdag och kolla 1000 filmer, ta ett långt bad och bara sova mig igenom hela dagen", typ. Men nej, nej, klart att våran lärarpraktikant ska ge oss en skrivuppstas som ska vara klar tills efter hälgen. Jag tycker synd om mig när jag tänker på att uppgiften handlar om ekonomi, och det är vad jag kommer att rikta mig in på de kvarstående två åren... Hur tänkte jag när jag valde egentligen?

Passade på att städa min gaberob också, så nu är den fin och jag vet vart jag har allt. Ett tag framöver iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0