sjukt

2010-08-11 ][ 11:31:50
Kanske var det för att jag såg Repo men igår där de skärde upp folk lite här och där, men jag drömde en helt sjuk dröm inatt.
Vi åkte runt i vår lilla båt, jag och familjen. Så kommer det en asstor båt och jag ska såklart åka med i denhär båten. jag kliver upp på den och vi åker och det slutar med att vi krockar rakt in i en hamn. Jag får sår över hela kroppen, köttsår som rinner, och jag tappar några tänder.
Man säger ju att man inte känner smärta i drömmar men detdär var fan obehgligt.
Helt plötsligt är jag på blåklintskolan och vi ska käka lunch i matsalen. Jag tar bort mitt plåster och ur mitt runda konstiga köttsår på handleden och då kommer det ut massor mat, pytt i panna typ. Och då är vi på sjukhuset helt plötsligt och mamma står och trycker ut all mat ur såret. Sen vaknar jag

sjukt wierd, och det är sånt här konstigt jag brukar drömma. varje natt.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0