helphaiti

2010-02-17 ][ 20:27:17

Idag har jag varit

trött. dont ask me whay, jag va helt slut i både huvudet och kroppen. Blir sådär flamsig och fnittrig då. Fick utbrott på sista lektionen innan sista redovisningen, då ALLA va lika jävla trötta. Emanuel börjar skratta, jag börjar skratta, lina börjar skratta, alla andra försöker hålla inne sitt skratt, för de skrattar ju åt oss. Ylva står längst bak i klassrummet och kollar frågande på oss. Jag blir nervös och öppnar fönstret i all hast. Skrattet slutar.

riktigt jävla nervös. TVÅ redovisningar. Börjar med att vi ska leka halåa. Jag har inte övat, jag pratar äckligt mycket östgötska när jag är nervös och pratar engelska (och svenska med för den delen). Jag har även en tendens att bli helt skakis i händerna och på rösten. Det är som om sekunderna när jag står därframme försvinner så fort jag sätter mig på min plats igen. Jag är som i trans när jag resovisar, allt går så fort, och så fel, sen är det över.

PMSig. När pappa frågar om jag har hämtat posten svarar jag med ett tio minuter långt argument om varför jag skulle ha hämtat den, han går ut för att hämta posten efter att jag pratat i en minut.

Men allt detta försvinner i några sekunder när felicia visar mig denna video från youtube. Jag är så svag för sånthär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0