kriskriskris

2010-02-13 ][ 18:32:27
jag är extremt kissnödig och har precis målat naglarna!
okej
jag håller mig
uh

inte heller kunde jag bestömma färg så nu är naglarna randiga, inte randiga som i att varje nagel har två färger utan att varannan nagel är brun och varannan beesh (jag vet inte hur biage, beige stavs så härmed utalas och svavas "hudfärgen" beesh)
eller, min färg kanske är mer åt pärlemovit..
avafan
jag skulle faktiskt vilja pröv att måla mina naglar randiga, och då menar jag att varje nagel ska ha minst två färger. Och då ska det ju vara starka färger så det verkligen syns, (VARNINGVARNING, ALDRIG GULT OCH BLÅTT). typ rosa och grönt eller blått och lila.
blått och lila
det måste jag fan testa.
svart och vitt är nog jävligt snyggt annars
matilda gjorde ju typ zebramönster på sina naglar med svart och vitt nagelack, hur grymt är inte det?!



Kommentarer
Postat av: Liiina

alltså, vill du veta en sak som var rätt coolt. jag har precis målat mina naglar randiga :O ena halvan svart och andra halvan lila! oså läser jag din blogg och så tänkte vi samma, rätt fränt!

2010-02-13 @ 19:50:33
Postat av: evelina

faaaan va coooooolt! ;)

2010-02-13 @ 20:06:35
URL: http://euelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0