!!!!!!!

2010-01-17 ][ 18:19:29

svacka, jävla svacka
tjock ful och äcklig, fuck vad äcklig
försökt få på mig jeansen längst in i garderoben
de skulle jag absolut inte ha gjort ..
fuck vad tjock!

upp till 8 var jag den smalaste tjejen i hela klassen. jag såg ut som ett barn från Auswitch, trust me, kotor här och var! Fan vad ful jag kände mig då, jag ville också ha höfter och rumpa, gjorta allt jag kunde för att gå upp i vikt! Skolsköterskan trodde jag led av ätstörningar fast jag varje lunch åt två portioner, mina fotbollstränare blev oroliga att jag inte mådde bra.
nu avundas jag mig under den tiden, vill vara sådär smal igen!
helvete! att man aldrig får som man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0