rush our

2010-01-06 ][ 03:07:21

Idag har jag hunnit mycket ni.
dagens moment: när jag för första gången efter borttappandet fick hålla i min mobil igen.

fan vad jag tjatar om dendära mobilen egentligen, nu ska jag fan hålla käft!

hann kolla runt lite på stan med syster också.

vilket jag gjorde igår också, fast betydligt mer. jag har sån tur att jag hittar massor på rean. Jag prövar det inte ens utan bara kör på och handlar. när jag kommer hem inser jag att det är världens kap! och jag har räknat ut att inte en grej jag handlade kostade mer än 150kr, de e jävligt bra! jag har tur som e tjej, utbudet och priset är ju betydligt bättre för oss tjejer, men det är ju en annan historia..

släktträff och träff med johanna har ja också hunnit!
OCH jag missade inte PH ikväll, de ni!



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0