The Departed

2010-01-08 ][ 01:41:28

jag försöker sätta mig in i filmen, the Departed, men det går inte riktigt så bra. pappa säger den ska va awesome, men jag tror inte jag kommit till den biten än, kommer aldrig dit.
då blir jag bara frustrerad och stänger av skiten.
men jag ska ta upp kampen igen! Jag är inte den som ger sig, om jag så ska behöva vara uppe hela natten
men what the hell, det kvittar när jag somnar, om jag så somnar tidigt sover ja ändå bort havla morgondagen.
igår:
somnade 2
vaknade 2


och på tal om annat
lina gick nyss
vi såg Wallander, Läckan tror ja den hette, inte så värst mycket fokus i filmen kanske, vi har en tendens att fokusera på annat under trötta perioder.
och så spelade vi cluedo, ganska simpelt men kul spel.
lina, the luckey one, lyckades lista ut vapen och person redan i första omgången.
ja, the unluckey one, not a single clue..



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0