åhfan

2010-03-07 ][ 11:54:01

nu har jag inte varit inne på bloggen på två dagar, facebook på två dagar, och bloglovin på EN VECKA. Jag har underhållning heeeeela dagen. och så ska jag nörda Heroes och sen dendära nya filmen med Jamie Foxx och han från dendär filmen med hon från grace, aaa whatever. Low någonting är titeln, resten är så jobbigt att jag inte kommer ihåg.
Iallafall! Igår va det Jonnyfest och det var skitkul. Blev avbrutet i festandet av att en dumihuvudetblondknäpptjej tror att kamera och mobil är snodd. Men egentligen ligger de båda hemma på saras köksbord.. Men shit vad snälla människor det finns! Alla brydde sig verkligen, och jag jag tyckte det var jättekonstigt att det skulle vara någon som snott mina grejer. Så när sakerna var på rätt plats igen vågade jag mig tillbaka till jonny och sa förlåt till så många jag kunde, och jag säger det igen.
Minnesförlust stavas evelina. Alkohol och evelina stavas minnesförlust.
Firade med att ta massor bilder när kameran var tillbaka! Så för en gångs skull åker ett helt album upp i facebook. Jag kommer ha fullt upp att tagga idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0