vill ja ha sommar eller

2010-03-10 ][ 20:22:30

in my ass I want!
det är svinkallt ute , som i december, fast de är mars och egenligen vår. enligt kalendern. fast det visste ni ju ioförsig redan. Ni visste också att det så glashalt. Halkar minst en gång varje dag. snön som smälter och bildar hockeyplan på gatorna. Nyss kunde man åka skidor till skolan, nu är det dags at ta fram skridskorna. när kan jag ta fram tygskorna? september?

ja skulle vilj göra en såndär "Så är jag". ni vet listan. som alla bloggare och bilddagbokare gör minst en gång under sin karriär. typ "ögonfärg, skostorlek" och sån skit. jag har ju ändå inget annat att skriva om. Men hittar ingen bra lista att kopiera. fortsättning följer helt enkelt.


avslutningsmiddagen i 9an. Hade förövrigt sytt en, faktiskt fin, hellång klänning som jag hade på mig. Nu är det borta. Den försvann lika snabbt som högstadiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0