crazy-ass

2010-05-11 ][ 19:32:30
min katt, tyson/jason/ossy, ligger först och hugger efter min hand sen lägger han sig i knät och spinner. Snacka om mood swings!

skrev ett failat svenskaprov idag, och en fail tyskauppsats. Kände någostans att jag ville skriva något konstigt för att försöka minska den uppenbara konstigheten så mycket som möjligt. Fråga mig inte hur jag tänkte men det slutade med att jag skrev om den knäppaste dröm jag haft! fast jag var tvungen att ändra ganska mycket i den då mitt tyskaordföråd inte är speciellt stort.
Jag kan ju trösta mig med att jag ger lärarna ett gott skratt när de läser mina skriva prov och uppsatser. Jag har nämligen an förmåga att börja chansa hej vilt när jag inte kan eller förstår.
Men jag kan nog lyckas skrapa ihop till ett g på tyskaprovet och därmet ett g i slutbetyg! Trodde jag aldrig att jag skulle klara fan!

Imorgon slår vi på stort med en sovmorgon till hela 09.45. åh vad jag älskar kungshögaskolan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0