När vi är tillsammans

2010-10-15 ][ 20:33:44
Varit i Linköping hela eftermiddagen. Sjukt trött nu
det gick förövrigt bra att köra i Linköping. Krockade nästan med en cyklist, men det är ju sånt som händer.
skulle inte handla något men kom hem med en apsnygg killtröja, som jag tänkt pimpa lite själv, tre (!) nagellack och ett solpuder. Nu ska jag och mina 41 kr på kortet klara en utgång. Fint
ligger nu iallafall med fötterna i vädret, nymålade och kollar idol. Gillar att min idol är min idols idol, typ.
kvällen går till fix och trix inför morgondagen. Vad ska man ha på sig på sin kompis första utgång? Jag kommer definitivt inte bli snyggare än henne iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0