Utkast: Sept. 21, 2010

2010-09-21 ][ 14:51:20

de två senaste dagarna har varit så sjukt lost
natten till måndag sov som 5 timmar
natten tills idag, 4 timmar
9 timmar på två dygn
INTE OKEJ?

inatt vaknade jag vid 4 och trodde att jag försovit mig. Ozzy satt utanför dörren och jamade, han lät som när jag råkade trampa honom på foten
galen asso.
tänkte; fanskapet kommer aldrig bli tyst om jag inte skäpper in honom. Gick och öppnade dörren och la mig igen. Katten försöker krypa in under täcket. det fick han inte. då skulle han istället gosa med mitt huvud och slicka min panna och mitt hår, och lägga tassen på min kind.
Så jag slängde ut han igen och låg och tittade i taket tills klockan ringde vid halv 6.
kalas

aspigg hela dagen, NOOOOOT!


"rösta blått, NOOOOT!" som slogan
det tyckte jag var roligast på parlamentets stora valdebatt


PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0