bikinis

2011-05-09 ][ 12:28:25
Har redan hunnit med att köpa mig två nya bikinis till sommaren.
Den mönstrade är från Hm Bryssel och den andra Hm Linköping. Och 50 kr delen för båda. sinnes amalia
Jag kan säga såhär ungefär, att om Jag tyckte Gina briljerade på bikinifronten förra sommaren (med min absoluta favvorit, min blommiga volangbandeau) så är det HM som är bäst iår (so far). Och jag fattar inte ens hur man kan sälja en bekinidel för 50kr. Efter all skatt, transportkostnad och diverse pålägg, hur mycket kostade det egentligen att tillverka, och stackars barn som får sitta och sy.
ÄH fyfan, de är riktigt snygga iallafall, och jag kommer säkert köpa mig ett par te
Tyvärr så blir ju kvalitén vad man betalar för så min blommiga från förra året har töjt sig en massa och nästan ramlar av tuttera. Ska försöka sy och knåpa för jag gillar den som fan. Annars får jag väl bli en occasional tuttlisa på beachen i sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0