Fläta

2012-08-01 ][ 11:19:05

 
Sov med fläta inatt så mitt hår är en enda stor lockbomb idag. Förbereder mig mentalt på att jobba 11-11.30, HÅRT.
Ensamhetskänslan är fortfarande kvar där lite. Saknar mina tjejer därhemma igen. Saknar Felicia så fort jag lämnade henne på flygplatsen och saknar att jag inte har så många här i London.
I helgen ska jag gå på kompisjakt. Ska köra, "Hej, Evelina heter jag. Jag är lite ensam och kan vara snäll ibland".
Måste funka ju.
 
Vill förövrigt försöka anordna en 'svensk-dag' för våra få utländska kompisar här i London. Givet vore ju ett kubb-spel som är så midsommaraktigt och svenskt som det bara går. Och såklart öl eller vin-brändboll! Ännu mer Givet!
Bara världen ger oss bra vänder så ska det nog gå att ordna upp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0