Fredag

2012-08-04 ][ 15:03:03
Ska berätta om gårdagen lite smidigt.
 
Slutade 4 och tog en FREDAGS öl med några jobbarkompisar efter jobbet.
Freadagsölen blev en vidaretripp bort mot brick lane och en happyHour pubb. Drack någon jättegod fruktig drink efter en öl och på fastande mage. Bestämde mig efter det att jag nog behövde mat och hade lovat att skypa med pappis.
Säger hejdåå till jobbiskompisar och knallar hem. Går förbi Exchange för att säga hej till Jenny. Där kommer John framrusande och ber på knäna att jag ska jobba i 1-2 timmar, samla tomma glas.
Sure, säger jag. Kan inte säga nej helt enkelt.
Springer runt med lite alkohol i magen som en jävla duracell innan jag säger ifrån och går hem. HA
Blev uppringd av jobbiskompisar igen om att de fortfarande var ute. Så efter dusch, skype och MAT knallar jag bort mot Brick Lane igen.
 
Kvällens roligaste händelse:
Marta och Lauren ska köpa en flaska vin. Trälar och försöker skramla. Måste använda kortet som inte funkar. Trälar. LYCKAS köpa flaskan! Två meter utanför ska Marta försöka stoppa vinet i sin påsväska:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0