ännu ett jävla tappert försökkk

2012-07-20 ][ 12:47:29
Sa försöka igen
verkligen. eller nästan verkligen.
 
Ska bli bättre på att lägga bilder. Så att det blir lite kuligare att läsa. Och så ska man ju också försöka göra bloggen något internationell med att införa något slags översättknapp. Självfallet.
Eller har Hurry.
 
Ska börja med att göra en lista på saker jag saknat med Sverige:
- KNÄCKEBRÖD. Ja. riktigt knäckebröd.
- levejpastej med inlagd gurka (lite otippat)
- MINA Te. Sjukt eftersom England är moderland TE.
- mina kläder, framförallt kängor, tjockjacka och halsduk (Mössa och vantar)
- diskmaskin
- felicias kli på ryggen
 
det var det jag kom på nu iallafall. sådär på rak arm. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0