Klad Sommar!

2012-07-22 ][ 11:10:28
Back on track. Typ
Har nästan packat klart. Har med mig vinterjacka, kängor och halsduk. Det är mitt i sommaren.
Jag ska till London.
 
Min Iphone bestämde sig att lägga av igår. Fick i panik åka och köpa en ny jävel.
Den trogna 3gs som aldrig svikit mig eller gått sönder ever.
Kändes bra i plånboken.. inte.
 
Jag har också haft lite tid att filosofera kring hela grejen med att bo i London. Att sakna hemma. Att komma hem och inse att man saknar sina saker, känslan av att känna igen och veta. Men att man faktiskt inte saknar känslan av att bo här. Att man faktiskt har det väldigt bra i London fast man ibland tycker att det känns skit.
Så faktiskt så längtar jag 'hem'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0