shabba people

2012-07-31 ][ 19:18:07
Jobba 11-4 idag
Kicked ass
 
Noooot.
Känns konstigt på jobbet när Alexa har slutat, Karolis jobbar nattshiften. Clemonce har bytt ställe och Claude jobbar halvt som halvt på Fleet nuuu. SOM jag också waaaant.
Känns lite ensamt. överlag.
Det är också hur sjukt nonebusy vi är med tanke på OS. Jag har verkligen inte märkt av mer än någon extra kameragalen kines lite här och var. Dock har jag inte besökt Stratford än, det har dock Emma gjort. CAOS.
 
Mitt hår har också gått och blivit dött, efter att jag blekte det igen. Trodde aldrig jag skulle ta skönhetsråd av en kille men Aussies hårserum är ba för bra för att vara sant. Really
 
 
Hittade en gammal cameroid bild på datan. Saknar min tv..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0