klänning

2012-05-16 ][ 12:52:27

idag blev det finklätt. Inte för att jag är fin i kanten onsdagar utan för att jag fyller 20 idag. inofficiellt.
Mammas reaktion när jag berättade om hela Londongrejen
"Då är du ju borta när du fyller 20.."
Tack mamma. Tack att det är det du tänker på.
Så ska senare placera mig i högtidsstolen och invänta diverse tidiga presenter och kramar.

Hade jag varit en tvättäkta rebell hade jag kört såhär. Utan stumpbyxor!!

Och mina nymålade naglar som jag matchade så horribelt dåligt till min klänning. asface



Ska snart sätta mig i bilen och fiska ut min bussbiljett till Landvetter. Kan bli en facebook på den. Kan bli. OCH så kul är det. Att jag mentalt förbereder mig för en statusuppdatering på face. De kräver ju mer förberedelse och djupare efterforskning än allt det andra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0