Bra dag tror jag

2012-10-17 ][ 21:30:31
Jag blir imponerad av små saker. Extra mycket om jag har en bra dag. De är barnet i mig som går från stoorböl till bredaste smilet.

Nu ska jag försöka översätta detta konkret till dagens händelser.


1. Såg en BT Toyta bil på väg till jobbet idag. Såhär exhalterad blev jag då; whats-appa Mamma, Pappa OCH Felicia. Och jag skiter i pappa om du säger att BT är uppköpt av Toyta som finns exakt över hela världen. BT är Mjölby. BT är öppet hus med klassen.

2. Jättelugn frukost med en manager som är på bra humör, sista 2 timmarna spenderas med att springa två ärenden till annan bar och head office. Altså inte att serva kunder. KLAAD

3. Inhandla grejer till BUDAPEST. Små söta flaskor med tandkräm, bodyplash, deo och en jävla brun utan sol för 10 jävla pund. Nu ska det se ut som jag varit på en jävla weekend till sahara.


Iallafall. För att klara av livet på jobbet blir det Budapest söndag till onsdag med MR J. Två dagars jobb för att sedan åka till Brighton och fira hans födelsedag lördag-söndag. Ska bli kalas as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0