Out fit ers

2013-04-22 ][ 18:20:09
 
 
Gick på en liten walk-around idag. För att se vart jag bor ungefär. Se vad som finns omkring och osv osv.
 
Gick förbi en loppis i början på min runda och hitta en spegl!!
Tänkte 'jag kan ju inte fortsätta med med en spegel under armen och jag orkar inte gå tillbaka med den och börja om igen' sa till mig själv att gå samma runda hem.
 
kom alltså hem utan spegel.
såklart
 
 
Hittade en asbra matbutik. Kommer inte ihåg namnet, A något. MEN var extremt billigt, liknade Lidl lite. Kan faktiskt hända att butken är tysk också, eller något liknande. Iallfall, handlade mat för ett par dagar. och faktiskt hälften var RIKTIG mat. till och med frukt. Bara hälften bestod av nudlar och penutbutter :)))))
 
Hittade också ett extremt stort
BEYOND RETRO!!!!!!
Så mycket mycket fint att kolla på... Men lite för dyrt för min plånka just nu
 
Så där. helt plötsligt. helt PLÖTSLIGT ville jag hitta ett jobb ännu mer!! 
 
 
 
 
Fick också ett ryck i min ensamhet och köpte en hårfärg, fick ordnin g på min utväxt och fick ett ryck med saxen också
 
 
 
 
ajjjaamensam vettu
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Svensson

Nämen gu så fint det blev....vilken brutta jag har till vän! <3

2013-04-24 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0