svårt

2013-04-19 ][ 22:57:17
Ditt namn? Evelina Sofie Brehmer Almén. Kallas ev eller eva här av många i London. Gillar det
Födelseår? 1992. ung skit
Hur lång är du? 175 cm. Tror jag.


Spelar du något instrument?
 Nej. Suger på det mesta som innebär att man måste ha tålamod för att klara av.

Dina första tankar när du vaknar? vanligtvis 'okej. Jag har nu ca 40 min att fixa mig på. OM jag kollar facebook och dåsar i ca 5 min till har jag 30 min på mig. Det får duga'.

Är du hungrig? Jag är konstant hungrig. Just nu överväger jag att gå och köpa glass eller godis att flöta med i sängen till en film innan jag somnar..

Vart befinner du dig just nu? I sängen. I mitt rum i London.

Biter du på naglarna? Jag brukade vara galen med att bita på naglarna, tills jag började måla och hålla de fina. Det handlar om fåfänga folk, inte illa smakande stop och väx.

Vad är du bra på? Jag tror jag är bra på att vara fantasifull och att komma på teorier (de stämmer ju oftast inte). Jag är nog också ganska bra på att prata, alltså säga helt onödiga och ointressanta saker. Jag verkar aldrig kunna få stop på mig när jag vill det.

Har du några husdjur? Vi har ingen liten bortsprungen katt som vi brukar mata (som jag skulle vilja).

Är du singel? Ja.

Vem är snyggast? Ser snygga män och kvinnor överallt

Vad vill du ha just nu? Just nu vill jag nog ha en ben&Jerrys...

Ditt mål i livet? Försöker lista ut det just i detta nu. 

Rädd för? Att vara ensam tror jag.. Eller att bli lämnad. Ändå är jag just nu kinda ensam i london...

Har du någon vän du känt i 10 år? Mina absolut bästa

Har du körkort? license har jag. Mitt körkort tappade jag för ca tre-fyra månader sedan..

Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Cornelia! Men jag är en glad Evelina
 
Pepsi eller Coca cola? Cola light on ens läsk. Gillar vin

McDonalds el. Burger King? uh.. Ska jag käka burgare käkar jag TGI eller Gourmet Burger Kitchen.. McD är fyllemat för mig

Sjunger du? har alltid gillat att sjunga. för mig själv. När jag är ensam. leka musikvideo. i duschen. När jag städar. osv osv osv

Vad har du för skostorlek? 40 (?)

Vill du gifta dig? Jo. Jag vill nog gifta mig. Men jag vill inte ha ett sånt stort familje/släkt bröllop. Jag vill vara på en strand. eller på en plats jag och min kommande man gillar, kanske ett minne eller något som betyder.

Är du en hälsogeek? Var nog det hemma i sverige.. Just nu vet jag vad jag bör äta och vad som inte är bra. Me min diet har på den senaste tiden bestått av chips, friterat och kakor.

Kommer du överens med dina föräldrar? Jag måste säga att jag älskar mina föräldrar.

Din hårfärg och frisyr? Just nu är det väl grå/vitt i topparna och lite gul/råg blont i botten. pluss utväxt
Ska försöka fixa tet så att det är något mer jämt. Har fått ett infall med brunt hår dock. Eller lite halvruffsig lugg. Kanske båda. Varför inte en hel make-over.

Skorna du hade på dig idag? Mina fina boots från Office som jag fick av mamma i födelsedagspresent!!

Grönan eller Liseberg? NONE

Vad sover du i? Har någon söt liten jumpsuite från Primark, som Jenny och Emma tycker har hängröv. Ska slänga den när jag lämnar London. Annars gillar jag naket, speciellt på sommaren.

Kläder du hade på dig idag? Jobbkläder alá blå jeans (slängde idag) och blå tisha med texten 'work hard, play harder' Jag gillar den, därför snodde jag tröjan. Kan ju vara kul till något haha. Annars hade jag en blommig klänning när jag åkte hem från jobbet (eftersom jag inte ville åka hem byxlös)

Favoritfärg på kläder? Narurliga färger. 'Jordnära' skulle man väl kunna förklara det. Kan även bryta med kuliga färger som en knallröd 'rödluvan' jacka eller min kornblå vinterjacka.

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? SOMMARKLÄDER!!! linnen med tunna bhar, AVKLIPPTA levis och klänningar. HIPPE OCH INDIE. älskar sommarkläder.

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? oj.. Svår fråga. Mycket olika och beroende på humör och pengar.. (hur mycket jag slösat på sprit och nöjen dvs..) Vill och handlar mycket second, handlade även när jag var hemma i Sverige sist..

Tatueringar du har? Har min första och enda än så länge.. Min 'stag' tatuering på underarmen,
 
Vill skaffa en till SNART. Och det ska troligen bli felicias födelsedatum på arabiska någonstans.. Har inte riktigt bestämt mig än..

Piercingar du har? öronen.. ?

Har du glasögon? Nä

Hur ser din plånbok ut? silver/svart zebra mönster. Skiter i att köpa nya fina när jag bara tappar de hela tiden..

Din perfekta Pizza? FLÖTIG och gärna lite spicy. simpel med ost eller kyckling är kalasgott

Favoritårstid? SOMMAR

Favoritmat och dryck? ÄLSKAR MAT!!!!!! Dryck blir la vin eller öl eller något annat med alkohol. Dricker inte mycket annat.. vatten då

Favoritdjur? Min katt

Favoritparfym? Allt som luktar gott och får mig att lukta gott

Vad köpte du senast? hallon, Mjölk, KINDER

Hur mycket pengar har du? jag klarar dagen

Hur svarar du i telefonen hemma? Hi Its Evelina. alltid bättre att vara internationell.. Skulle vilja köra Felicias metod på engelska dock 'yeh, other end of the line'
 
Hur svarar du i mobilen? AMee ä ju ovan
 
Vem ringde du senast? Skulle väl vara mamma tror jag

Sov du ensam inatt? aaaaa

Vem sov du senast hos? Kate

Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt på bussen till jobbet..


 

Okej, Det var allt jag orkade skriva idag.. Nu är jag tlöttttttt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0