JAG ÄR MED JOBB!!

2013-06-01 ][ 00:33:00
 
 
Kära kära läsare
 
Jag har något smått kul att berätta. I come with good news!
 
Jag har blivit med jobb. Fick utnyttja min excelenta skill i att prata svenska just för detta jobb. Känner mig så stolt att jag är svensk just nu..
 
MEN iallafall. American Express vill ha mig. Känns helt ok. Om inte annat så främst på mitt CV. Det är inte smockat eller speciellt impressive detdär CVt. Så det tar gärna emot allt det kan få.
Iallafall, tjänsten innebär att ta hand om svenska kunder, baserade i Sverige. Och jag ska jobba i Business travel account avdelningen och övervaka transaktioner.
När de berättade detta för mig var min reaktion ungefär som er troligen är just nu; whaaaaa ..?..?
Men jag börjar på måndag så då hoppas jag att det blir lite mer; Ahaaaaaaa ..!..
 
Bra tider, bra pengar och dödar lite tid. Blir nog kanoners ska vi se 
 
 
 
 
 
Har gått och blivit nykär också.. I min jacka.,, 
 
På tal om att bli kär i kläder. Jag sitter nu i ett dilemma..
 
Jobb > mer pengar > möjlighet att shoppa (ska bara vara här i två månader till, sjukt mycket fint som det finns här som INTE finns hemma) > för mycket packning > kommer inte att få med skiten hem till sverige ?!?!?!?!
 
VAD GÖRA?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0