Resumé

2013-06-08 ][ 23:06:45
 
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
 
Har en hel vecka att resumera (?) och den har varit..
DAM DAM DAM
händelserik.
 
Men jag har gått och blivit halvsjuk. Efter ett natt ute där vi ranglar hem vid 6 på morgonkvisten i sommarkläder var inte det bästa för min kropp.
Så min lördagskväll blir film film glass te glass film
 
GÖÖÖÖÖÖTTTTTTAAANS
 
Ska bli skönt att vakna nykter en södag som kommer bestå av städa städa tvätta styra dona fixa städa
 
 
MEN Har alltså nailat första veckan på jobbe. Måste säga betyg; HELT ok.
Mycket betande. Fritt där jag kan ta mina raster där jag vill ungefär. Bra tider, jobbar mellan 9.30 - 16.00 och har 1h timmes rast/dag (en 30 min lunch och 2x15 min raster). Funkar prima. Massa svenskar på min våning. JÄTTEFIN och fräsh byggnad. Har ett passer-kort med foto och måste ientifiera mig med fingeravtryck när jag går in på jobbet (?!) Mitt team består av 9 av 10 svenskar och absolut alla är kalas snälla.
Något annat som är småkul och lite ironiskt är att alla tjejer som jag pratat med OCH DÅ MENAR JAG VERKLIGEN ABSOLUT ALLA som jag träffat på jobbet säger samma story. 
Jag kom hit för en sommar/ett par månader/en kurs, hittade kille och blev kvar i x antal år. 
 
Tur och oturen att det inte höll mellan mig och Jamesan dårå. För då hade jag nog aldrig flyttat hit och blivit kär i denna underbara stad. Det är farlig det där med män..
 
 
 
EHM jag har ju också gått och blivit mörk (and mysterious..) också
 
Måste säga att jag inte tänkte riiiiktigt såhär mörkt men att de funkar. Kunde inte sova natten efter att jag gjort det dock. Hade någon sags orolig ångest känsla med konstiga drömmar osv.
Men nu är jag nöjd! vill ba att luggen ska växa ut en knutta.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0