SÖMN DAG

2013-06-02 ][ 18:25:00
 
Idag har jag en riktig bakisdag. Har inte haft det på länge. Har inte haft tid att vara bakis. OCH på en söndag, den riktiga bakisdagen.
 
Har redan kollat på två filmer och käkat en halv BJ.
 
Ted - vilket var förvånandsvärt bra. Jag tycker om när man kommer across filmer där man faktiskt inte kan förutspå vad som ska hända. De händer tyvärr inte ofta i dagens komedier eller action.
 
Bridget Jones - behöver jag ens säga något här? Är kär i Mark Darcy
(kommer troligen se 2an när jag skrivit klart detta.
 
 
Gårdagen/kvällen började riktigt bra. Vi prövade en 99p stores engångsgrill, betyg inte helt godkänt. Fick en kall veggie-burgare och en smått bränd som jag brände tungan på. Men drack vin och Pims så det kändes inte så mycket.
Vingla bort till Audio. Vilket var en besvikelse. Muiken var en enda lång slinga av dunk, inget spår av actuall musik. Försökte hoppa runt lite en stund, gav upp efter 5 min och bestämde oss för att ta taquila shots ist. Ringer till ALLA vi känner för efterfest. Vaknar upp med lite smått ångest och ta-tag-i-ditt-liv känslan.
 
 
 
 
Nu är jag nervös för imogon ska jag knalla in i fancy byggnad och se all posh och fancy ut ?!?!???==
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0